Світові автоконцерни готуються до впровадження стандарту Євро 7

До 2021 року в ЄС планують ввести більш жорсткий екологічний стандарт ЄВРО 7. Чергове скорочення допустимих викидів шкідливих речовин змушує автоконцерни думати про випуск нових моторів і впровадження нових систем очищення у вихлопній системі.

Природно від двигуна внутрішнього згоряння ніхто не відмовляється. Але тенденція до зменшення робочого об'єму моторів на обличчя. Сьогодні нікого не здивуєш 1.5 літровим бензиновим мотором розвиває більше 150 л.с. Ні і масове впровадження 3-циліндрових літрових двигунів знаходить повальні масштаби. Але як вдається при зменшенні робочого об'єму збільшувати потужність. Рецепт в даному випадку простий - продуктивний турбонаддув. До турбіні додається система зміни фаз газорозподілу, зміни висоти підйому клапанів і маса додаткових доповнень.

Далі всіх пішли інженери Мерседес і Рено створивши бензиновий мотор об'ємом 1.33 дозволяє легко видавати 160 кінських сил. При цьому мотор може бути абсолютно різної потужності 110, 130 або 150 к.с. Все залежить від програмного забезпечення керує роботою двигуна. Але є у такого підходу один великий мінус. Невеликий обсяг і висока потужність ведуть до скорочення ресурсу мотора. Тобто чим більше коней, тим коротше термін служби движка.

Мало того, що ресурс такого двигуна невеликий, так ще і можливостей для капітального ремонту практично немає. Там просто нічого відновлювати. Жодні ремонтні процеси не передбачені, як такі. Тому в СНД люблять простіші і практичні атмосферники пристойного обсягу. Якісний ремонт двигуна за прийнятною ціною на СТО "Автомеханіка" в Іркутську. Власний магазин запчастин і широкий спектр послуг з обслуговування вашого авто.

Що стосується вихлопної системи, то і тут Євро 7 змусило інженерів застосувати нову додаткову систему очищення. Відтепер на бензинових моторах з'явиться фільтр сажі, який раніше ставили тільки на дизеля.

Тобто, вихлопна система з глушниками, резонаторами каталітичними нейтралізаторами і лямбда зондами отримає ще один дорогий компонент зі своїм набором датчиків. Природно це призведе непросто до подорожчання нового авто, а до подорожчання ремонту та обслуговування всієї шини. Адже діагностувати і ремонтувати доведеться більше частин. А з огляду на що фільтр сажі досить швидко забивається, то витрати звичайного автовласника виростуть в будь-якому випадку.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються