Кліренс Сузукі СХ4, збільшення дорожнього просвіту Suzuki SX4 проставкамі

Дорожній просвіт Сузукі СХ4 або кліренс, як і для будь-якого іншого легкового автомобіля є важливим фактором на їхних дорогах. Саме стан дорожнього покриття або його повна відсутність змушує українських автолюбителів цікавитися кліренсом Suzuki SX4 і можливістю збільшення дорожнього просвіту за допомогою проставок або навіть посилених пружин.

Для початку варто чесно сказати, що реальний кліренс Сузукі СХ4 може серйозно відрізняться від заявленого виробником. Весь секрет у способі вимірювання і місце вимірювання дорожнього просвіту. Тому дізнатися реальний стан справ можна лише самому озброївшись рулеткою або лінійкою. Офіційний кліренс Сузукі СХ4 різних поколінь відрізняється в залежності від типу приводу і типу кузова. Адже крім нунешніх хетчбеків кілька років тому на український ринок привозили ще й седани SX4.

  • Кліренс Сузукі СХ4 з 2006 р.в. - від 160 до 175 мм
  • Кліренс Сузукі СХ4 4WD з 2006 р.в. - 190 мм
  • Кліренс Сузукі СХ4 седан з 2007 р.в. - 165 мм
  • Кліренс Сузукі СХ4 з 2012 р.в. - 175 мм
  • Кліренс Сузукі СХ4 з 2015 р.в. - 175-180 мм
  • Кліренс Сузукі СХ4 рестайлінг з 2016 р.в. - 180 мм


Деякі виробники йдуть на хитрість і заявляють розмір дорожнього просвіту в "порожньому" автомобілі, проте в реальному житті у нас повний багажник всіляких речей, пасажири і водій. Тобто в завантаженому авто кліренс буде зовсім іншим. Ще один фактор, який мало хто має на увазі, це вік шини і знос пружин їх "просідання" від старості. Питання вирішується установкою нових пружин або купівлею проставок під просіли пружини Сузукі СХ4. Проставки дозволяють компенсувати просідання пружин і додасть пару сантиметрів дорожнього просвіту. Іноді навіть сантиметр на парковці біля бордюру грає важливу роль.

Але не варто захоплюватися "ліфтом" дорожнього просвіту Сузукі СХ4, адже проставки для збільшення кліренсу орієнтовані тільки на пружини. Якщо не звернути увагу на амортизатори, хід яких часто дуже обмежений, то самостійна модернізація підвіски може привести до втрати керованості і поломки амортизаторів. З точки зору прохідності великий дорожній просвіт в їхних суворих умовах це добре, однак на великих швидкостях на трасі і в поворотах з'являється серйозна розгойдування і додаткові крен кузова.

Відео вимір реального дорожнього просвіту нового Suzuki SX4 під захистом двигуна.

Ззаду на Сузукі СХ4 зазвичай встановлюють проставлення під пружину (дивимося фото нижче).

Спереду трохи складніше, адже там доводиться возиться зі стійкою. Крім установки проставок під подушку стійок, доведеться подовжити шток амортизатора, інакше передню підвіску чи не зібрати. Фото проставок з докладними розмірами далі.

Подовжувачі штоків передніх стійок.

Фото клікабельні.

Будь-який виробник автомобіля при проектуванні підвіски і вибору величини кліренсу шукає золоту середину між керованістю і прохідністю. Мабуть найпростіший, безпечний і простий спосіб збільшити просвіт, це встановити колеса з "високою" гумою. Зміна коліс дозволяє легко наростити кліренс на сантиметр інший. Не забувайте, що серйозна зміна кліренсу може привести до пошкодження ШРУСов Suzuki SX4. Адже "гранат" доведеться працювати трохи під іншим кутом.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються