САМЕ СВІЖЕ НА САЙТІ

Нові Lada 2018-2019 роки

Теми, що обговорюються

Без тіні сумніву можна сказати, що нова модель Лада Веста стане новою віхою в розвитку вітчизняного автогіганта "Автоваз". Випуск сучасного, комфортного і красивого автомобіля "C" класу повинен істотно змінити сприйняття вітчизняних машин споживачами. Lada Vesta по суті перший масовий автомобіль, який буде на сходинку вище за все що вироблялося в останні роки на ВАЗі. Найцікавіше, що ще до появи машини на дорогах Вести або ВАЗ-2180 модель викликає великий інтерес. Сьогодні присвятимо статтю цього чудового автомобіля, який має всі шанси стати бестселером ринку.

Власне створення масового автомобіля "C" класу має досить тривалу історію. Спроби створення автомобіля робилися не раз. Остання спроба була зроблена в 2009 році, коли ВАЗ спільно з канадською корпорацією Magna виробляє комплектуючі розробляли досить цікаву модель. Справа дійшла навіть до живих зразків, реалізованих в металі. Але далі справа не пішла.



Повернувся до ідеї створення нової моделі новий президент Бу Інге Андерссон. Після показу на краковській автомобільній виставці концепту XRAY було заявлено, що всі майбутні моделі "Автоваза" отримають дизайн саме в такому стилі. Через рік стали з'являтися чутки, що головний дизайнер ВАЗа британець Стів Маттін працює над новим седаном "C" класу. А вже в 2014 році на краковському автосалоні була публічно представлена ​​Lada Vesta і були позначені терміни реалізації проекту.

Протягом всього року ми спостерігали за появою всіляких шпигунських знімків з цехів Іжевського заводу, де наполягають конвеєр з випуску Лади Вести. Як виявилося серійна модель практично мали ідентичний дизайн зі зовнішністю виставкових зразків. Багатьох хвилює, коли ж на конвеєрі Іжевського автозаводу почнеться масовий випуск Lada Vesta? Дата виходу вже визначена, це 25 вересня 2015 року, а ось до дилерів машина потрапить тільки в листопаді. У 2017 році з'явиться Веста Крос .

Ви запитаєте резонне питання, чому Весту збиратимуть в Іжевську, а не в Тольятті? Відповідь досить проста, машину збиратимуть поруч з українською Ніссан Сентра і нової Тііди (платформа Nissan Pulsar / Renault Megan). Практично на одному конвеєрі. На "Автовазі" звичайно можуть говорити, що Веста їх власна розробка, але не приховують, що за основу ходової частини, підвіски, деяких вузлів і агрегатів брали конструктив Рено Меган і тієї ж Ніссан Сентро. У всіх цих машин один з двигунів буде загальний. Це бензиновий атмосферник 1.6 літра, який на Vesta буде розвивати 114 к.с., а у Sentra він видає 117 к.с.

Перший погляд на автомобіль у багатьох людей відразу створює стійке враження. Тому дизайн Lada Vesta вирішили зробити таким, що б зовнішній вигляд машини подобався всім. Поки до виробництва готують тільки седан, до речі його в основному і показують публіці. Але в той же самий час встигли розробити хетчбек і універсал, які недавно були продемонстровані групі журналістів на закритому показі. Так як фотографувати машини було заборонено, про те як будуть виглядати версії хетчбека Веста і Vesta універсал SW ми докладно не знаємо. Але ось про Веста Спорт вже точно відомо практично все.

Фото Лади Веста дають чітке уявлення про майбутнє дизайні всіх нових Lada. Багато елементів дизайну запозичені у кросовера Х Рей. Збоку на кузові можна помітити виштамповку стилізовану під "Х". Передня і задня оптика мають досить незвичайний внутрішній малюнок і текстуру, якщо можна так висловитися. Передній бампер з гратами радіатора мають досить агресивно-спортивну стилістику. Велика кількість хромованих деталей підкреслює всі рельєфні елементи спереду і ззаду кузова. Далі пропонуємо власні фотографії Лада Веста. Дивимося і насолоджуємося роботою Стіва Маттіна.

Лада Веста фото

Фото салону Лади Веста відразу дають зрозуміти, що над інтер'єром автомобіля працювали так само ретельно, як і над екстер'єром. Виглядає непогано, кермо сучасної форми, панель приладів з великими "колодязями" спідометра і тахометра. Центральна консоль Lada Vesta з великим сенсорним монітором, обшивка дверей з незвичайною формою. Але на жаль, все це пишність салону української новинки може бути зіпсовано якістю дешевого скрипучого пластика. Хочеться вірити, що матеріали обробки будуть гідні, а сидіння комфортні і зручні. Знімки інтер'єру дивимося нижче.

Лада Веста фото салону

salon-lada-vesta-new

Але мабуть ця фотографії салону Лада Веста найцінніша, оскільки тут зображений інтер'єр серійної версії автомобіля, швидше за все базової версії, оскільки сенсорного монітора немає. Як немає і сріблястих вставок, а важіль КПП явно від звичайної механіки. Власне ось в такому вигляді машини і будуть продаватися в листопаді 2015 року.

lada-vesta-salon-bazovoi-versii

Лада Веста характеристики

Технічні характеристики Лади Веста седан вже майже повністю відомі. Ми знаємо розміри Lada Vesta, моторну гамму, практично всі про ходової частини і підвіски. Навіть дорожній просвіт Вести відомий - 178 мм. Як і обсяг багажника седана, він складе 480 літрів. А споряджена маса автомобіля складе 1150 кг. Далі більш докладні відомості про розміри та габаритах Vesta в кузові седан.

Розміри, обсяги, кліренс Lada Vesta

  • Довжина - 4410 мм (седан)
  • Ширина - +1764 мм
  • Висота - тисячу чотиреста дев'яносто сім мм
  • Передній звис - 860 мм
  • Задній звис - 915 мм
  • База, відстань між передньою і задньою віссю - 2635 мм
  • Колія передніх і задніх коліс - 1510/1510 мм відповідно
  • Обсяг багажника - 480 літрів
  • Обсяг паливного бака - 50 літрів
  • Дорожній просвіт Веста - 178 мм

Що стосується підвіски Lada Vesta, то вирішили за основу взяти передню підвіску Рено Меган. Тобто вітчизняний автомобіль отримає незалежну підвіску з нижніми важелями і стабілізатором поперечної стійкості. Задню підвіску так само хотіли зробити незалежною. Але потім виявилося, що багатоважільна незалежна підвіска для Вести дороге задоволення. Тому буде дешевший варіант напівзалежної підвіски зі скручуємо балкою. Як це позначиться на управлінні і комфорті невідомо, хотілося б вірити, що таке здешевлення не зіпсує настрій пасажирам автомобіля на першій же нерівності.

Що стосується гальм, то спереду природно дискові, а що буде стояти позаду поки питання. На їхному знімку, зробленим кілька днів тому добре видно, що на виставковому зразку Лади Веста ззаду стоять дискові гальма. ось -

Хочеться вірити, що алюмінієві барабани вже пропадуть нарешті і на Весті ззаду з'являться нормальні дискові гальма.

А тепер поговоримо про силові агрегати для української новинки автопрому. Ми вже згадували, що від Мегана і Сентро / Тііди Весті дістанеться сучасний двигун робочим об'ємом 1.6 літра потужністю 114 к.с. Крутний момент мотора становить 156 Нм. Поєднуватися двигун буде з 5-ступінчастою механікою. Час розгону заявлене виробником 10.4 секунди, а максимальна швидкість 181 км / ч. З особливостей двигуна, який розробили в концерні Рено / Ніссан можна відзначити ланцюговий привід ГРМ, алюмінієвий блок циліндрів, відсутність гидрокомпенсаторов. В іншому ж це звичайний 4-циліндровий інжекторний 16-клапанник з двома розподільними в головці блоку циліндрів.

Ще два двигуна для Вести, це добре відомі силові агрегати ВАЗ, які ставлять на багато моделей Lada. 8-ми і 16-клапанний бензиновий мотор робочим об'ємом 1.6 літра з чавунним блоком і ременем в приводі ГРМ. Базовий двигун буде мати потужність всього 87 л.с. при моменті, що крутить 140 Нм. В якості трансмісії буде виступати природно передній привід і 5-ступінчаста коробка. У цьому поєднанні розгін до сотні займе 13.1 секунду, а максимальна швидкість 166 км / ч.

Більш потужний 16-клапанник потужністю 106 к.с. (148 Нм) цікавий тим, що разом з ним можна буде купити, як 5-ступінчаста механіка, так і 5-ступінчастий роботизований автомат, який так само вже зустрічається на інших моделях Lada. Що стосується динаміки Лада Веста з цим двигуном, то з механікою розгін - 11.8 секунд, з роботизованим автоматом 12.8 секунд. Максимальна швидкість 178 км / ч.

Лада Веста відео

До речі, в мережі крім досить великої кількості фотографій є і відео Лади Вести. Дивимося далі -

Лада Веста ціна

Ціна Лади Веста хвилює країну вже не один місяць. І хоча постійно називаються різні суми, хотілося б вірити президенту "Автоваза" Бу Інге Андерссон, який приблизно місяць тому заявив, що вартість седана складе 475-495 тисяч рублів. Власне основна мета вітчизняного виробника дати росіянам автомобіль "C" класу з цінником менше, ніж просять основні конкуренти зі своїми моделями "B" класу. Тобто більше автомобіля, за менші гроші. Звичайно, якщо якість збірки Lada Vesta не підкачали, то це буде дуже цікавим варіантом для багатьох покупців.

Але в підсумку базова вартість новинки виявилася вищою. Всі офіційні ціни і комплектації Лада Веста тут!

Залишити коментар