САМЕ СВІЖЕ НА САЙТІ
Нові Lada 2018-2019 роки
Теми, що обговорюються

Українське представництво французького концерну Renault нарешті то оголосила ціни на Рено Аркана. Нова модель купеобразного кросовера буде проводиться на краковському заводі французького бренду. При досить великої частки локалізації силовий агрегат все ж будуть поставляти з Європи.

1.3 літровий мотор TCe 150 з турбонаддувом здатний розвивати 150 кінських сил. Поки даний агрегат буде працювати з єдиним варіантом трансмісії - з автоматичною трансмісією CVT X-Tronic нового покоління. А ось привід можна буде вибрати. Або передній або 4х4 з підключаються задніми колесами (за допомогою муфти).

Ціна Рено Аркана

На початковому етапі виробник буде продавати машину в єдиній комплектації Edition One з шкіряним салоном, клімат контролем, преміальної стерео системою, 8-дюймовим екраном з підтримкою Yandex.Auto, Apple Carplay і Android Auto. Плюс буде набір популярних опцій, серед яких світлодіодна оптика і запуск двигуна з кнопкою.

Ціна Аркана TCe 150 з переднім приводом посилання - 1 419 990 рублів. За версію 4х4 доведеться віддати мінімум 1 499 990 рублів. Як і очікувалося вартість машини виявилася в районі 1.5 мільйонів рублів. Але найцікавіше, що пізніше виробник обіцяє покупцям уявити дешеві комплектації з 1.6 літровим атмосферником 114 кінських сил (156 Нм) і механічною коробкою передач. Природно і салон замість шкіряної обробки отримає тканинні варіанти.

Система повного приводу буде працювати за тим же принципом, що і на бюджетному Дастера. Тобто електромагнітна муфта буде передавати крутний момент на задні колеса. Водієві Renault ARKANA буде доступно три режими роботи повнопривідної трансмісії: 2WD, 4WD і 4WD LOCK. Перемикання здійснюється шайбою.

Рено Аркана - перша модель французького концерну на українському ринку, що базується на модульній SUV-платформі нового покоління. В конструкції шасі понад 55% компонентів є новими в порівнянні з виробленими сьогодні моделями кросоверів. Хоча дещо які конструкторські рішення були запозичені у того ж Duster. Навіть центральна консоль в салоні з дефлекторами воздуховодов вже дуже сильно нагадує, те ж саме в салоні Дастер другого покоління, який поки на український ринок не потрапив.

У компанії Renault розраховують отримати максимальні оцінки в незалежних краш-тестах. Адже кузов розроблений на нових принципах. Це вам не чергова доопрацювання древньої візки "B0", це модульна платформа розроблена з нуля.