Особливості заміни ременя ГРМ (розкриваємо всі секрети)

Досвідчені водії чудово знають, що заміна ременя грм відповідальна і важлива процедура. Адже саме це гарантує, що ви не отримаєте масу проблем з мотором, в разі обриву ременя.

Але перш, ніж відправлятися на процедуру виміри приводу газорозподільного механізму. Ми повинні придбати цей важливий елемент. І тут існує свої головні чинники, про які ви повинні знати. Будь-ремінь складається з гуми. Властивості матеріалу такі, що з часом вона втрачає еластичність, дубєєт і тріскається. Тому не варто купувати ремінь, який валявся на складі магазину більше 5 років. Адже він може обірватися навіть не від зносу, а просто від старості. Тому уважно дивіться на маркування. Чим "свіже" ремінь, тим краще. Зазвичай маркування стоїть на оригінальній упаковці над штрих кодом в такому форматі - рік / місяць / день

Що робити якщо упаковки немає? Тоді можна знайти маркування на самому ремені. Але тут вона досить своєрідна. Зазвичай вказують останню цифру року і тиждень виробництва. Дивимося нижче.

Тобто перед нами ремінь випущений в 2005 році на 30-му тижні. Від такої старої покупки краще відразу відмовитися. Шукайте інші варіанти.

Ще один важливий фактор, це забруднення ременя моторним маслом. Повертаючись до властивостей гуми варто враховувати, що вона не тільки "старіє" втрачаючи еластичність, а й боїться контакту з шинним маслом. В цьому випадку гума перетворюється в м'який пластилін і досить швидко обривається. Правда останнім часом виробники стали враховувати цю неприємну особливість і стали додавати в гуму спеціальний синтетичний модифікатор робить ремені більш стійкими до впливу масла.

Чому потрібно довіряти досвідченим майстрам при заміні ременя ГРМ

Сама процедура заміни може здатися досить банальною. Розібрав, встановив, поєднав мітки і зібрав. Але і тут є підводні камені. Навіть якщо в системі приводу ГРМ варто автоматичний натягувач ременя, не факт що він коректно працює. Визначити "на око" недосвідченому водію, це неможливо. А ось майстер, який займається цим постійно швидко визначить потрібну ступінь натяжки ременя, а якщо потрібно і відрегулює або замінити натягувач.

Якщо ремінь перетягнути, то досить швидко вийдуть з ладу натяжні і обвідні ролики. Якщо не дотягнути ремінь, то в разі різкого збільшення або зниження оборотів ремінь може перескочити на один або кілька зубів. Зазвичай таке призводить до зміни фаз газорозподілу і нестабільної роботи, в крайньому випадку клапана зустрінуться з поршнями, що призведе до дуже дорогого ремонту.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються