САМЕ СВІЖЕ НА САЙТІ
Нові Lada 2018-2019 роки
Теми, що обговорюються

За більш ніж столітню історію автопокришки пройшли великий шлях еволюції. Виробникам шин доводилося постійно наздоганяти автомобільних інженерів, які робили все більш швидкі та комфортні машини. Паралельно йшла непримиренна боротьба за безпеку на дорозі. Сьогодні розробкою шин займаються величезні колективи вчених, хіміків, випробувачів і інших фахівців.

Нова шина здатна витримувати неймовірні навантаження, забезпечувати мінімальний шум і вібрацію, не кажучи вже про раціональній витраті палива і інших показників. Протектор виконує найважливішу функцію стійкості на дорозі в будь-яких погодних умовах. На сьогодні всі шини можна поділити на два основних типи, це діагональний (велика спецтехніка) і радіальний (легкові авто). Більшість звичайних водіїв зустрічається саме з радіальним типом гуми. Крім того, майже всі сучасний шини для легкових авто безкамерні.

Ще 30 років тому в країні був справжній дефіцит хороших якісних шин. Але сьогодні вітчизняні та іноземні виробники пропонують на ринку неймовірну кількість різних типорозмірів для будь-якої машини. Недорогі шини в Читі в інтернет-магазині покришок і дисків «Shinapoint». Величезний вибір провідних брендів за низькими цінами, за рахунок великих поставок від виробників. Чесна гарантія на товар і оптимальні способи оперативної доставки.

Всі радіальні безкамерні шини можна сміливо розділити на кілька основних частин.

1. Внутрішній шар складається зі спеціальної газонепроникної камери завдання якої не допускати витоків повітря. По суті вона замінює звичайну гумову камеру, яку раніше встановлювали всередину колеса.

2. Середній шар складається з безлічі синтетичних волокон, які формують основні характеристики шини. Нитки розташовані від одного борта до іншого, тобто радіально, тому і назва у гуми відповідне. Металевий корд забезпечує необхідну жорсткість при посадці на диск.

3. Проміжний шар, званий нейлоновим бандажем є сполучною ланкою між протектором і іншою частиною шини.

4. Протектор - найважливіша складова будь-якої покришки. Над малюнком протектора працюють не художники, як багатьом здається на перший погляд, а інженери. Протектор повинен забезпечувати хороші зчіпні властивості, захищати внутрішню частину шини від пошкоджень. Хороший протектор здатний забезпечити безпроблемне маневрування автомобіля як на сухій дорозі, так і на вологій. Сьогодні популярний асиметричний протектор. Саме він вважається найбільш універсальним. Частина протектора забезпечує відмінне зчеплення на сухій дорозі, друга частина виконує цю роботу на мокрому асфальті.