Машина не заводиться в мороз. Основні причини

Ну ось і настала чергова зима. Перші морози виявили всі несправності і слабкі місця. Стало холодно і стартер не крутить. Причин може бути декілька. Але давайте розберемо все по порядку.

несправний акумулятор

Причина номер один, чому не заводиться шина взимку, це АКБ. У більшості випадків на сучасних авто стоять батареї необслуговуваного типу. Для стабільної роботи в банках акумулятора має бути достатня кількість електроліту, який повинен мати певну щільність. Якщо щільність змінилася, то АКБ не може тримати потрібний заряд. Якщо влітку ви цього можете не помітити, то на морозі проблема посилюється і ваш акумулятор відмовляється виконувати свою функцію. Рішення проблеми досить банальне https://avtoapteka.net.ua/akkumuljatory/avtomobilnye-akkumuliatory йдемо і купуємо новий.

Густе моторне масло

Сьогодні в будь-якому автомагазині ви знайдете величезну кількість моторних масел. Кожне масло володіє унікальними фізичними властивостями. При зміні температури ці властивості змінюються. Грубо кажучи, чим холодніше, тим воно густіше. Тому в сильний мороз масло перетворюється на "гальмо" для обертання коленвала. А якщо двигун не дуже новий, то компресії при запуску недостатньо, для займання. Тому для запуску потрібна певна швидкість обертання коленвала, чого через замерзлого масла не відбувається. Кожен водій вирішує цю проблему по своєму. Хто купує передпусковий підігрівач, хто то на зиму заливає масло, яке густіє навіть у мороз. Тут потрібно знати особливості свого "залізного коня".

Проблеми системи харчування

Якщо у вас справний акумулятор, масло залито по сезону і колінвал обертається нормально ... але машина як і раніше не заводиться. Те причину потрібно шукати в системі харчування. При сильному морозі волога міститься в топливопроводах, бензобаку, паливному фільтрі і бензонасосі може виявитися непереборною перешкодою для нормального постачання камер згоряння горючою сумішшю. Тому обов'язково намагайтеся заправлятися на перевірених заправних станціях.

Проблеми системи запалювання

Якщо на дизельних машинах системи запалювання немає і там займання проходить за рахунок стиснення, то в бензинових машинах без іскри в свічках запустити мотор не вийде. При різких перепадах температури волога може конденсуватися в найнесподіваніших місцях. Звичайно елементи системи запалювання захищені від конденсату. Але не будемо забувати про особливості їхного клімату, коли перепади температури можуть досягати неймовірних діапазонів. Конденсат викликає окислювальні процеси, в результаті електрику не доходить до своєї мети. Якщо такі проблеми виникають періодично, тоді варто звернутися до автоелектрика, який знайде і усуне слабке місце в системі запалювання.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються