Новий Форд Фокус СП представлений офіційно (фото, відео)

Відносно недавно американський виробник представив спорткар Ford Focus ST 2019-2020 модельного року. Унікальність нової "зарядженої" моделі компанії полягає в тому, що автомобіль буде пропонуватися на ринку в чотирьох варіантах. Гамма моторів для новинки буде складатися з бензинових і дизельних силових агрегатів.

«Гарячий» Focus можна буде купити не тільки в кузові хетчбек, але і у виконанні універсал. Від суперкара GT новому «Фокусу» дісталася система «антілаг». Дизельний мотор, який буде доступний для цієї шини, стане найпотужнішим в історії даної моделі.

Для оновленого Focus ST виробник запропонує агрегат, який працює на солярці, робочим об'ємом 2 літри. Він входить в сімейство Ecoblue. Його основні характеристики: потужність - 190 конячок », крутний момент - 400 Нм. Таку тягу агрегат видає вже в робочому діапазоні 2000-3000 об / хв. Бензиновий мотор робочим об'ємом 2 літри, який раніше встановлювався на цю модель, виробник замінив двигуном більшого об'єму. Тепер для Focus ST доступний ДВС з робочим об'ємом 2,3 літра. Його максимальна потужність складає 280 «конячок», а крутний момент досягає 420 Нм. Наявність такої технічної начинки дозволяє спорткару долати першу "сотню" всього за 6 секунд. Якийсь інформації про динамічні характеристики машини з дизельним мотором, поки не повідомляється.

На цей час існують інформація про трансмісії, яка буде доступна для новинки. Крім традиційної 6 ст. «Механіки» для нового Focus ST буде доступна і роботизована коробка. Її особливість - вона може легко адаптуватися під манеру водіння водія. Додатково бензиновий силовий агрегат виробник оснастив системою «антілаг». Головна її функція - мінімізувати провал потужності при перемиканні передач. У момент, коли водій відпускає педаль газу, протягом деякого часу електроніка буде утримувати дросельну заслінку у відкритому положенні. Це забезпечить збереження швидкості обертання компресора. Тому в подальшому не доведеться при натисканні на педаль газу витрачати час на його розкрутку.

Українськомовний відео огляд новинки -

Ще одна опція, яку отримає в своє оснащення бензинова версія Форд Фокус СТ - диференціал підвищеного тертя. Його інженери компанії оснастили електронним управлінням. Автомобіль з дизельним мотором ще і оснащується системою контролю вектора тяги. Завдяки їй вибірково відбувається пригальмовування колесами при поворотах на великій швидкості. Останній факт дозволить зарядженого Фокусу швидше проходити складні повороти.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються